Hotel Tylösand

Sveriges största konferensanläggning och Sveriges ledande spa 2015. Vi ansvarar för all webb men även som strategisk digital partner.

Webbplats, Integration, Rådgivning

HISTORIA

2006 fick vi första gången förtroendet att bygga en helt ny webbplats till Hotel Tylösand. Nu, över 10 år och många versioner senare har vi blivit en förlängd del av den egna interna IT- och marknadsavdelningen. Vi jobbar med hela bilden. Från strategi, design, digital försäljning, IT-utveckling, integration av externa system till mätning och uppföljning.

SYSTEM

Några av de viktigaste komponenterna är och har varit att integrera de olika systemen med varandra. Vi har byggt ihop webbpubliceringssystemet Onclick CMS med bokningssystemet Micros Opera men även en del andra kringliggande system. De mätbara effekterna av den digitala försäljningen har varit mycket positiva. Nu planeras ytterligare utökningar och förbättringar.

UNDERHÅLL

Vi bedriver ständig övervakning och uppföljning av den digitala trafiken. Det innebär att vi trendövervakar olika beteenden hos användarna för att lära oss att bli bättre hela tiden. Det innebär även ren teknisk övervakning så att hotellets tjänster finns tillgängliga jämt.